cuba klik sikit ;]

Jan 28, 2011

KAW~ye la...kau la "SYG"


(gambar ini tiada kaitan,cuma warna baju saja yg sama dengan watak,haha)



entry kali ini,aku nak cakap pasal KAW doe :))
KAW,,
aq cukop bersebar dgn ko~
ko ckp mcm2 pasal syeero kan?
pasal batch la,ape la
apa ko pk syeero terlalu bodoh?dan x tahu apa2 psl batch?
itu aku x kesah lagi doe..
apesal ko suke saketkan hati qeela?
ape masalah ko?
dan yang paleng aq x tahan,,

KENAPA BABITKAN AKU DGN HAL YASMIN?

bukan kah dia rakan sama sekolah dengan ko?
kan ko yg lebih kenal dia sari aku?
kenapa aku pula yg dipanggil ke ustaz??

sudah lahh kawan,
cukop2 lah perangai ko tue weyh
jangan rosakkan lagi nama BADAR yg mmg aku dah benci~
baru aku nak start syg kumpulan tersebut,ko dah rosakkan..
baru aku rasa nak syg SEKOLAH tue,ko rosakkan lagi..
jgn gunakan 'ana' 'enti' untuk tutop salah ko doe,
kan best kalo ko bace mende ni?
tapi ko zuhud kan?
x maen la sume nie ehh??
sungguh aku kecewa dengan ko doe~
kalo lah aku dapat patahkan tengkuk ko,
alangkah indahnya~
hahahaha :DDD

*percaya kepada BADAR Khalid,yakni Kty..thanx tlg aku..
ko satu dlm seribu,,haha



btw,
hati-hati ye!kadang2 kawan2 bdekatan dgn anda adalah SPY ustaz..haha..
tp pcaye satu perkara lah kan,
kalo aku lah dilantik sebagai spy,
aku akan pecahkan rahsia orang yang lantik aku jadik spy 2..
haha
so,
cubelah calonkan nama aku kat sesape untuk jadik spy
hehehe
guide us to the straight path,ameen :)

2 comments:

  1. sumpah aku menangis baca . tak sangke ade lagi yang percaya kat aku . igt sume orang nak kondem aku . terima kasih banyak2 . :)

    ReplyDelete
  2. aha,
    saje je aku panceng
    sogok ko
    sbb aku nak turon DM lambat :DD

    ReplyDelete