cuba klik sikit ;]

Jan 28, 2011

semalam,masa nak balek seremban

"tahniah lah kat ko sbb jadik KP,tahniah erk?"
aku cakap mende ni kat kawan aq..pas tu aku ckp,
"dulu aku KP gak kat Pedas"..pas 2 dye beliakkan mate
BESAR BESAR..
"kao KP??",dye ckp..aishhh...aku tanyelah dye apasal...
dye ckp dye x pcaye..asal?sbb dye ckp dye nampak aku
ni mcm ape yang aku 'buat' masa KP dok buat spotcehck
yg 'bapak best' 2...dye ckp dye benci budak Pedas..
sbb dye kate budak Pedas jht..budak pedas yg kene buang
masok skola dye pon prngai pelek,dye kate aku ni
pemberontak,dan dye kate kawan dye yg masok
pedas pon kene pulau oleh budak pedas....
huhuhu..bertapa sedehnye aku..
tp x pe,point yg pnting kat sini adelah:


~aku rase bangge sbb tindak tanduk aku diperhatikan
~aku rase nak lempang sape kate aku pemberontakk..korang yg rampas brg aku,
sedangkan korang x pernah nak aware aq e2 barang haram..dol dol dol dol
~jangan judge Pedas sbb pkare kecik..skola 2 baek,ko je yg x pernah berada disana
~naseb lah kawan ko yg masok Pedas 2..sape suroh wat prangai kan?



tp aq x de la marah sgt..sikit 2 adelah..
ahahahaha...pas 2 aq explain la kenapa aku jadik cam tuh
bile dtg kisas..dye pon anggok2...dye ckp
baru dye tahu yg dye salah paham..hehehe
naseb bek dye mintak maaf..kalo x,siap dye..
hheehhe..guraw je duhh
guide us to the straight path,ameen :)

2 comments:

  1. nice blog kinah..kona eden lg tak..?? HAHA.. follow akq pulak yee.. ;)

    ReplyDelete
  2. ehehe,
    mane buleh lupe kat akak
    okayy
    kite follow~

    ReplyDelete