cuba klik sikit ;]

Mar 12, 2011

tutuplah kepala mu :)


hehe,
comel kan dakk uh?
actually,
aku nak cite pasal


TUTUPLAH KEPALA KETIKA HENDAK MASUK KE TANDAS

hehe
geli tak tajuk dye?
x en?
beser beser je kan?
okayy

fyi,syaitan suke terhadap manusia seperti kite semua..
jadik,mereka akan masuk ke dalam badan melalui
pembuluh darah..
jadikk,
apa kaitan dengan tutup kepala jika di dalam tandas?
ini kaitannya :

seperti yg kita tahu,tandas atau bahasa pasarnya jamban,atau loghat
org kampung aku iaitu toilet merupakan TEMPAT TINGGAL SYAITAN..
jadik,
ketika kita dalam toilet,mereka turut di samping kita kan?
jadik,
apabila proses mahu mengeluarkan bahan buangan dilakukan,
pembuluh darah di kepala akan terbukak dengan luas..
ianya memudahkan si syaitan durjana untuk masuk kedalam badan kita..
oleh itu,
jangan banyak bertanya kawan-kawan..
tutup saja kepala jika hendak ke toilet
x susah pun enn??


maaf ye,
kalo anda geli..
saya tulis ni bukannya apa,
ramai yang x nampak kepentingan menutup kepala
di toilet :)))
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment