cuba klik sikit ;]

May 29, 2011

doakan aku~





one day,aminnn


Dr. Nurul Sakinah bt Kamarudin
graduate from University of Cambridge, UK
medical course, of coz
a GREAT psychiatrist amennnnn


"kenapa kau beriya2 nakk study luar negara?" my friend asks me one day
"sbb aku nak berdikari (tapi homesick,haha) dan aku tak nak org tgok
perubahan aku" that's my answer~haha

doakann je lahh aku~itu jehh aku mintak..

but then,my friend asking me back,
"ye ke nak berdikari?bukan ke ko ni homesick?kui kui kui..perubahan?
what do you mean?btw, perubahan baek ke buruk?"

aku jawab,
"sbb tu la aku ckpp nak berdikari (muka berdedikasi)..ko gile ke?
ade ke org nak buat perubahan jadikk buruk..mestilahh baekk kan?gilo!"


hahahaha
doakan aku tawww
aminnn..aku nakk lari jaohh,jaohhhhhhhhh sgt kalo boleh~




UK,aku datang
*aku AKAN datang :DDD

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment