cuba klik sikit ;]

May 29, 2011

mari jom join aku

sebelum balek hari tu,
kami semua terpaksa lahhkan dengar ceramahh..
sebeanrnye,mmg x nak dengar pon..
aku pikir x best..
brother fakrulrazi tu dtg x bawakk pa pe pon kot
so aku pon ckp,
"dye expect aku akan dengar pe yg dye ckp..
dah la x bawak ape2 bahan..sure borengg ni..nakk tido ahh"

okayy,
aku silap kott
tu la kiden,don' t judge a book by it's cover~
haha
then
BESTT PULOKK :DD

nak taw cam ne cer dye



dye seorg yg sangatttt jahaaaaaaaaattttt..ape keje jahat dye x wat?
semua bende dye wat...korang listkan je lahh..

TAPI HARI NI,dye dah berubahh kot..sgt bagus..mmg baguslahh kan?
so,kenapa aku yg x sejahat dye dulu x boleh berubahkan??

dan x mustahil juga kepada org yg sgt baik sekarang,akan jadik pelek2 pada
masa akan datang,betul x?
aku bukan nakk doakan,tapi itu hakikat..
org mcm ni dah ramai kat luar..dan aku harap sgt,member2 aku yg bajet
baek sekarang akan terus jadikk baek,dan member aku yg nakal akan
jadikk baek gak..biar semuaa org baek,termasukk lahh aku..haha

okayy,itu je lahhh..aku nak pesan jehh SEMUA ORG AKAN BERUBAH..
maybe bukan sekarang,tapi satu hari nanti..dan yg dah berubahh,,
ajak org lah~bukan dokk kutokk org jehh,kan?okay okay..
itu je laahh kot

p/s: thanks Lala,sbb dok depan aku ary tuhh..seriously,thanxx!!
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment