cuba klik sikit ;]

Jun 2, 2011

ibu aku mmg HOT :DD


tolong point kat mak aku,haha




HEY PEREMPUAN itu!!
aku nakk bagi tahu kao ni..


ibu aku mmg HOT~
dan ibu aku tak hadap ngan laki ko tuhh
sbb ibu aku ade laki yg kachakk superbb :))
ko x payah risao
laki ko yg 'tggi' tu x kan ade org nak rampas kot?
macam ni la..
ko buat peti besi,
ko simpan laki ko dalam peti tuh,
dan buang kunci tersebut
terima kasih..
kalo ko buat ape2 kat ibu aku mase kat fraser hills nanti,
aku patahkan tengkokk ko,
termasok kaki laki ko,
supaya dia x kan kemana2 lepas ni,
dan terperap bawahh ketiak ko saje!

arghhhh~


p/s: elakkan queen control dalam hidup lahh bro!

guide us to the straight path,ameen :)

2 comments:

  1. ko tiaowww jehh..aq sokong ko dr belakang weyh..

    ReplyDelete
  2. haha,aku pikir org tua je,
    kalo x aku dah bedal dahh
    muahahaha

    ReplyDelete