cuba klik sikit ;]

Jul 29, 2011

ada 4 fasal :D

508



memang lah
aku SUKA gila gambar tuh
thanx
appriciate gila kodd?
x boleh bayang gambar 'perang' kite cam ne
rasenye,perang betol kot?
haha
x pe la
pas ni kita x jumpa lagi dah
muslimin ngan muslimat bukan kawan pon?
kite terpaksa jeh jadik satu kelas kan?
x pe weyh,4 bulan jeh lagi pas 2 kite x kan tgok muke msg2 dah


Budak MENGGELIBAK :DD

suke hati aku lah nak tulis ape,
ini blog aku bukan kau
lagi satu,
kau tak tahu siapa yang salah dan betul,
sebab tuh kau menggelibak kan?
haha



AWAK

saya tahu,kami SEMUA tahu awak x salah
cuma golongan tuh je suke buat fitnah
sebab dyeorg x de keje lain
x pe,saya dah biasa dengan diorang
awak! saya dan kami kat blakang awak!
pedulikan dyeorg


GOLONGAN TUKANG FITNAH
dah lah,
berapa hati dah kau lukakan?
bape banyak orang kau nak nangiskan?
dah la
berhenti tolong aku merayu

dah la,cukop lah aku menangis macam org gile slame 2 minggu..dah la~


p/s; jemput datang kenduri esok!



guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment