cuba klik sikit ;]

Sep 2, 2011

hey raya, aku ada banyak cerita :DDD

memang tak lekat kat rumah lah cito ehh
ferst aku nak cerita pasal iftar kat umah wan
so,ini gambarnya :DD


tengok IRFAN suka gila ngan bunga api [yang tak bran sgt]

bukak puasa then teraweh
pas tuh balek jeh ahh
perghh,syok maen mercun pop pop ngan budak kecik nih,haha

29 ogos,
kami beli kek untuk ibu ngan ayah sempena anniversary depa :D
surprise konon (bangga bangga)
yang ke 21 kot
1 september 1990,tapi sambaot awal siket ahh

sedap kot?



bahagia jehh :')



then, HARI RAYA :DDD
pagi-pagi dah jalan balek rembau
jadi ini picture nyerr

(poyo jehh)

pas tuh solat raya
hahaha

lepas tuh terus bertolak pergi kelantan
gambar raya tak amek la
sebab banyakk sangat
nanti aku masukkan
hahaha
okay~
aku ade cer hot hot siket,nanti aku sambung balek
tapi serious,
raya ni macam tak best je ahh~


[hey,kau lupa kat aku dah ke]


:[


guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment