cuba klik sikit ;]

Jan 30, 2012

aku tak tahu =,='

aku tak tahu?
tak tahu nak buat apa kat rumahh ni
aku tak tahu?
tak tahu nak buat apa hadapi seseorang mangkok ni
aku tak tahu?
kenapa si mangkok ni ade dalam hidup aku
aku tak tahu?
kenapa mangkok ni tak puas hati dengan aku
aku tak tahu?
aku tak tahu?

dan last-last,aku block dye kat fb (apa kaitan?)
dan aku tak mahu kawan dengan dye
betul ke tindakan aku?
mungkin aku terpengaruh dengan macam-macam cerita kat tv kod?
entahhh lahhh..

macam kita semua tahu,Allah bagi kita akal untuk berfikir,bukan untuk dihumban ke longkang atau juram.setelah puas aku nasihatkan kau,kau bukannya berterima kasih tetapi kau sakitkan pulakk hati aku..yang paling bingainye,kau cerita pulak kat kawan aku pasal aku..kau silap orang lahh bro~booooo siket!masalah yang dah settle tuh tak payah lah nak ungkit lagi, sebab kita dua dah deal 0-0 kan?jadi baik ko berhenti sebelum aku bertindak,haha


p/s: nanti lah aku buat entry yg menarik siket ,sorry amoi :)
guide us to the straight path,ameen :)

2 comments:

  1. huhu~ gilax arh kau!
    nekad~

    kiden memang seorang yang NEKAD!

    ReplyDelete