cuba klik sikit ;]

Jan 18, 2012

eh encik mek atau wan nadzira yang aku love-love :DD

tepat pukul 2 tadi,angin tak ada ribut tak ada,tetibe je mek telefon aku.dye ajak aku gi tesco,ahahaha...okayy lahh..aku pun siap2..pergi dengan ayah aku..dye kate tunggu pukul 3.so aku pun datang tepat-tepat pukul 3.aku tunggu-tunggu,dye tak sampai jugak..masa dah pukul 3 lebih,makk aku datang..dye ingat nak bawak aku balik,rupanya aku takk habis jalan lagi,so dye balikk dulu..


tunggu mek dalam surau woooo~
itu handbag mak aku,bukan aku! (for sure!)


aku makan hot plate :)
RM 5 (apelakk promote)

mek makan kuey teow
(tak reti eja,maklumlah lama tak sekolah)




ahahaha,,,best gila lepas tuh maen bola jaring pulakk..2 token sbb ada masalah sket tadi..uhuk uhuk uhuk,rendu gila kat kau,,terubat siket bila dah jumpa nihhh


p/s: suka hati kau lahh kalau nak kondem pasal aku , aku tak kesah =,='

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment