cuba klik sikit ;]

Feb 14, 2012

KMPI :)

okay,pada 9-12 februari yang lepas,SMKA Pedas telah mengadakan program Kem Motivasi Penghayatan Islam (KMPI) ,ahaha konon-konon report untuk paper sinar harian lah,haha..okay okay..aku,selaku alumni kan (...) datang lah jugak untuk menjayakan program..alhamdulillah program tersebut telah berlaku secara lancar ,seriously,ahaha *trademark program

jadi dibawah telah disediakan beberapa gambar yg aku sempat ambil..almaklumlah camera handphone ni terhad,bukannya DSLR ataupun kamera,jadik faham-faham lah kan?



ini taklimat dari ketua komandan (betul ke ejaan?) kem



aha,kiden malu-malu pulak *gedikk hoh =,='



adhira,partner kumpulan aku iaitu fasi untuk team Fatimah al-Khatab




ni lah team aku,buat bangunan yg lepas tuh tumbang,aha



senam aerobik yg semua org semangat




malam muhasabah,tutup mata ala-ala pendekar adik ni,muahaha


budak lelaki pun sama jugak,tutup mata bagai



bebudak explorace yg jaga kawasan aku iaitu dobi :)
tepukan untuk Atien dan Atiqah Hidir,hikhikhik



team aku, Fatimah al-Khattab



siapa kata dah keluar pedas tak boleh jadi alumni..budak ni pun boleh je?



kiema suruh letak gambar dye sikit,haha



mek ngan iqa time nak balik dalam train


akhirnya,aku seorang saja yg tinggal dlm train bertemankan beg

kami ada dapat banyak komen yg best2 dan tak ada satu pun yg negatif,serious aku tak tipu korang,jadi ada dua yg aku amek dan jadikan tontonan anda :))



terima kasih adik,terharu akak :')


aha,ucapan khas untuk nani ngan pyka untuk garisan yg berline tuh:)
yang petak tuh,haha,paham-paham sendiri lahh :p


secara jujur,aku rindu nak duduk kat kuarters ramai-ramai ngan dyeorang..

*ama,mek,nad,kiema,pipo,tim,aji,seha,azra,adhira,piqa razali,piqamen,piqa rahim,hazirah,atiqah hidir,atennap dan semua sorry kalau tak sebut nama :)

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment