cuba klik sikit ;]

Feb 6, 2012

nanty lah saya buat lagi post,eh apa ni?

tajuk memang ntah ape-ape,yahh saya tahu :D

hoooray :)
aku baru sahaja pulang dari Kelantan,ohseemmmm,PAS (saya dah besar) :))
okay,nanti gambar aku upload (bajet mcm ade yg nak tengok,muahaha)



hey!tak payah lahh nak kirim salam maut bagai padahal nak pinjam org punya card reader,dasar mamat loser hoh =,='.. dan kau,berhenti lah buat macam tu wahai kanak-kanak pra-matang,oh yeaa..aku memang tak sabar nak ke percutian ke sabah tuh dan menatap wajah-wajah yg 'ter'syg sgt tuh :DD


p/s: tak baik berdendam kiden oi! (ahaha,pedulik apa aku) dan untuk kau si anak kecil,umur 18tahun tak semestinya kita boleh merokok even 18tahun dah boleh beli rokok,kan?
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment