cuba klik sikit ;]

Feb 21, 2012

syafakillah itu bukan nama orang :)

ahaha,tajuk macam ntah ape-ape
btw syafakillah bermaksud:
semoga Allah menyembukan kamu saudari :))

aku dah lama tak buat post,ya agak lama (poyo je,mcm ada yg baca),
jadi aku nak bagitahu sebenarnya,aku tak sehat..asyik-asyik minum ORS lah,makan paracetamol lah sampai aku dah polak..dan hari tuh aku tak makan 2 hari dan sila bagi tepukan sikit dan harap-harap dapat turun 2 kilo,muahahah..serious aku tak mkan,haha,mesti tak percaya kan?suka hati lah nak percaya ke tak,haha..aku asyik muntah-muntah dan pening-pening dan kejang tuh perkara biasa lah bila aku demam..nanty lah aku buat post pasal pengkalan balak,okay?weyh,ada ke yg baca blog aku ni,ke aku yang syok sendiri? sedih lak aihh :'(

p/s: nak air kelapa :)
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment