cuba klik sikit ;]

Mar 30, 2012

bila Syafiqah dah dapat lesen P :)

pada hari rabu yg lepas,aku,ama dan iqa telah pergi dengan jayanya ke serata tempat (padahal seremban je pun) dengan menaiki kereta yg telah dipandu oleh si iqa ini,haha..mule-mule ama ajak hari sabtu hari tuh,aku tanak follow sebab aku masih lagi bersedih ddengan result aku sebenarnya.tapi,lepas je aku tahu dyeorg ajak aku naik kereta,aku excited dan terus setuju je,haha.. baiklah,cerita perjalanan kitorg bermula pada pukul 11,dari rumah aku:

terus gerak ke Senawang,sebab nak hatar ayah iqa balek..pas tuh,straight pegi SMKA Pedas,sebab iqa nak dapat cop dari pengetua.pas tuh,boleh pulak singgah Zeemart kat chembong sebab nak beli double side,nak tampal gambar kat borang punye pasal,haha..lepas tuh straight pegi Pusat Dakwah..malangnya,time tuh tengah lunch jadi tepaksa lah kitorg batalkan niat..pas tuh,pergi Masjid Paroi depan stadium sebab nak ber-zohor kan?lepas solat,pergi balik Pusat Dakwah dan hantar borang. masa kat pusat dakwah boleh lak terjumpa Syafiqah Kadir..dye tanye datang naek ape,dengan bannganya kitorg cakap naek kereta,iqa bawak,hehe..lepas tuh gi Ampangan,ama nak gi tabung haji..selesai kat Tabung haji,pergi Seremban dengan harapan dapat makan KFC..malanngye,tak ada parking so tpakse gi JJ,seremban 2 hahaha..lepas makan terus balik dan jem pulak,tapi si iqa ni cool je kod?macam dah biasa,haha..so dibawah adeleww beberapa keping gambar yg sempat aku snap dengan handset aku :)


ama dan iqa :) kat masjid Paroi



terminal 1,kitorng lalu kod?hehe


parking dekat JJ,dan aku terpaksa amek card parking ni lepas tuh kepala aku tsangkut kat tingkap kereta,haha



jalan jem oww,tapi iqa cool je B)



masa ni aku suruh laju sikit,adalah naek jugak kan?haha



driver terhormat, SITI NURSYAFIQAH :) *tepuk sikit*

hehe,best lah jalan kan?dah lah tak ada org dewasa,rasa macam seremban tuh kami yg punye,hahaha gayat sikit

p/s: nanty kalau dah berani,kita jalan kat KL nak tak?hehe

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment