cuba klik sikit ;]

Mar 23, 2012

bukan sesalan :)

malam tadi ada anugerah dekat surau aku untuk pelajar cemerlang SPM kononya,haha..guess what?aku dapat pulak tuh anugerah tuh,padahal tak lah cemerlang mana kan?alhamdulillah aku tetap bersyukur dapat hadiah tuh iaitu duit sebanyak RM 100,alhamdulillah :) bukan nya nilai duit tuh terlalu sikit untuk aku,tapi aku terlalu tak layak untuk duit tuh sebab aku memang tak layak lah :) ramai lagi yg sepatutnye layak dapat duit tuh,tapi tak dapat pulak,nak buat macam mana kan?tak ape lah,aku terima dengan redha,hahaha..sapa tak nak duit kan?

ramai yg cakap kat aku cam ni "kiden,sabar..ada hikmah,ini ujian.." "kiden,tabah wei,aku tahu kau kuat" "kiden,okaylah tuh dari tak ada kan?" dan macam-macam lagi termasuklah "kiden,jomlah kita kawin,aku dah malas nak belajar,hahaha" ye,serious mmg ada yg cakap macam tuh,tapi aku tak rela,nanti mak aku hambat,hahaha-- hakikatnya,aku memang sudah redha,ye :) tapi sejauh mana tabahnye hati,kalau terfikir pasal benda sedih,mana mungkin aku dapat tahan lagi kesesalan dalam hati aku ni..kau tak berada kat tempat aku wehh,jadi kau tak tahu apa peraasan aku kan?tapi,syukur bila aku jatuh tersembam,ada lagi rupaya kawan yg masih nak tolong angkatkan walau aku ni berat ,huhuhu..tapi dalam itu,ada jugak yg tolong pijak lagi aku ni agaknye suruh tertanam terus dalam bumi kod?terima kasih banyak-banyak kepada yg sudi tolong aku walau result korg jauh lebih baik dari aku,tak dapek den nak listkan namo,kalau den listkan alamek eh molotuplah kompiter den banyak bonar kalau ekau tak cayo,haha :) tapi bagi sesiapa yg downkan aku tuh,misi kau sedikit sebanyak berjaya jugak lah-tapi jangan risau kau sebenarnya tak beri kesan sgt pun dalam hidup aku okay :)


yeh,kiden kuat..oleh itu,jangan buat aku rasa nak tumbuk atau sepak muka kau laju-laju bagi sape-sape yg tanya soaalan ni "kau kan KISAS?mesti kau straigh A's kan?"(sambil buat muka tak bersalah) .yeh,ni maksodnye kau memang mintak pelempang 5 ulas kan?hahaha

p/s: terimakasih ibu,ayah,along,mok,cekgu,qeela,amoi,syeero,kakde,chor dan rakan-rakan.jasa kalian sampai mati pun tak akan aku lupa,sob sob sob :)
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment