cuba klik sikit ;]

Mar 24, 2012

menangis

terima kasih saudara se islam ku :)




soalan ini aku ajukan kepada kawan aku,ye perkara ni sebenarnya bermain dalam otak aku dan otak kawan aku dah lama dah,yah agak lama..alhamdulillah,jawapan yg dye berikan boleh aku terima dan bersesuaian dengan diri aku dan kawan aku sekarang,yah :)

nampaknya korang still kena baca entry yg menyedihkan je buat masa ni dari aku :'(


p/s: kalau dah terlekat hati tuh,memang susah nak tanggal walau macam mana pun kita usaha :D
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment