cuba klik sikit ;]

Apr 19, 2012

jom lah ber-SOQ kawan-kawan :)




even cam dah lamaa sangat dah pasal ni,aku nak tulis gak..haha..kita org biasa memang gelak kuat-kuatkan?aku takk nafikan ye,sebab aku pun selalu gelak sebegitu rupa,hewhewhew..okay,tapikan sebenarnya kawan-kawan, Nabi Muhammad SAW tak pernah gelak terburai-burai mahupun berdekah-dekah seperti kita kawan-kawan..huhu,terasa aku..baginda kalau suka sangat pun senyum nampak gigi je,tak de pun keluar bunyi..dan aku rasa IMPOSIBBLE gila lahh aku nak buat macam tuh,tapi kalo boleh masa kita menaip,kita gunalah lahh SOQ,sebab dekat realiti kita selalu gelak sampai meletup mulut..contoh:

tasya: ehh lawakk lah cito ni,suko lakk den nengok eh
neliie: haha,suka gilaaaaaa LOL :)


okay,mungkin kita boleh tukar jadi cam ni:

tasya: ehh,lawakk lahh cito ni,suko lakk den nengok eh
neliie: suko gilaaaaa, SOQ :)




haha,even susa dan impossible kite nak ber-SOQ di reality,tapi kita cubalah bile kita berchat atau bersms dgn member..cube laahh,tak salah..tapi kalo nak SOQ di realiti pun lagi bagus weyh,percayalah :D


p/s: ye aku tahu,aku suka post sangat-sangat lately ni..tapi tak pe lahh kan?jgn lah tak suka pulak dgn blog aku :'( ouuuuccchhh *tearss

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment