cuba klik sikit ;]

Apr 23, 2012

hai hai,saya Alumni SMKA Pedas,tepuk tangan sikit :D

baru-baru ni SMKA Pedas atau apa pun sekali nama baru sekolah itu aku tak ingat,haha..jadi,program itu adlah 'Kem Minggu Penghayatan Islam" untuk budak form 4..yer,aku mmg tak nak komen pasal kem tuh,sebabnya adalah :) ..mmhaha adalah sebabnya..tapi best gilaaa lah program tuh sebab aku dapat jumpa mereka yg tersayang :) sebab kami bersepuluh jee,semua benda rasa sweet :D hewhewhew.. antara yg pergi adalah;

Ustazah Sakinah tudung awning (aku lettew)
Mek the baby sitter
Amalina hot chick
Atien si giatmara
Najwa Ariffa yg terkiut
Hamiza inspector Petronas
Nadzidah si periang
Seha si pemandu kereta kuda
Pipo pemandu roller coaster
Wani Khalid si peng-online lewat malam

haha,lepas tuh pergi rumah kak lail,makan nasik arab..naek KTM,semangat gile,hehehe..


yg ada dalam gambo:
mek,wani,atien,mizah,ama,seha,nad

yg tiada dlm gambo:
kiden- si pengambil gambo
pipo dan najwa - naek kereta,untunglahhh :)


semua barisan fasi,kecuali kak lail lah ngan mak dye :)


apa-apa pun,best lahh..aku suka gila dapat jumpe cekgu-cekgu yg baik dan dyeorg masih ingat kan aku,terharuu bhai :')

tapi,teacher Zaibidatul ada jumpe aku dengan kawan-kawan aku,lepas tuh dye cakap:

"wah,saya suka lah tengok kamu ni..cantik,tapi masih menutup aurat"


kau tahu tak betapa bangganya aku masa tuh??hahaha poyo sekejap,puuiihh :p



(gambar ini tiada kaitan,hehehehe)




p/s: sebab benda tuh engkau punye,kau boleh pegang selamanya kalau kau nak

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment