cuba klik sikit ;]

Apr 23, 2012

keluar dengan ama :)

aku buat dua post sekalii Jahhhh,hehehehe..kalau tak suka aku buat post banyak-banyak aku nak buat cam ne,tapi aku nak post gak,hahaha..

aku ajak Ama,amek mintak cop kat sekolah adek aku untuk mintak satu biasiswa nih..pas tuh,Ama pun setuju..lepas tuh kitorg pergi skolah adek aku,haha mcm mak org aku,pakai handbag bagai,haha,,,lepas tuh,pergi pasar naik teksi,dengan harapan nak pos borang tuh..tetibe,kat situ punye pjabat pos dah tutup,grrrr =,=' ..seriously,membazer duit RM3 aku,duit tambang..tak pe lahh,redha :) lepas tuh gi rumah Siti Nurhajar,yakni Aja Kecik :D ..hehehe,dye buat air sirap weh,sedap :D tu je nak cite,haha..jalan kaki dari pasar sampai rumah Aja mmg thrill,kalau tak,tak kan berpeluh sakan,kan Ama?


ni bukti aku ngan ama jalan kaki,sempat snap walaupun ada kete lalu-lalang kitorg snap je,haha :D



haha,aku suke,serious :D
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment