cuba klik sikit ;]

Apr 26, 2012

Negeri Sembilan tanah beradat,tanah berzakat :D

whoaaaaaa,tajuk entry macam hape ntah =,=' hahaha :D


hai,aku pergy hary tuh,dengan Ama dan ibu aku..ada ceramah pasal faraid ngan zakat dekat Pusat Dakwah..mula-mula pasal Faraid,ustaz Ghazali yg bagi ceramah..best ah jugak,tapy macam biasalah,virus mengantuk selalu menjemput aku,haha..lepas tuh,ada forum pasal zakat..moderator dye Amin Idris,pas tu panel dye for sure Ustaz Don,ngan Ustaz Badlishah..so,ni lah gambor nya, :


okay,SESAK gila weyh-serious sesak masa nak masuk Pusat Dakwah tu


perghh ramai gilaa org,dan cuba lah teka aku duduk kat mana?haha dekat atas rak tmpat letak bunga rasanya,haha..kedudukan den lagi tinggi dari org lain :D


ustaz Ghazali,yakni adik Ustaz Asri..haha,lawak jugak dye ni sebenarnya-


semuanya biasa-biasa saja,sehinggalah----


KEDATANGAN USTAZ DON! org macam jakun sangat,sebab ambek gambarr,pas tuh muka ustaz don malu sangat,haha



haha,ambek gambor dari jauh je kodd,ramai sangat :)


tu je lah,okayy..best jugak sebenarnya ceramah macam ni,aku je yg slalu pandang rendah,haha..

p/s: aku happy, alhamdulillah :D
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment