cuba klik sikit ;]

Apr 17, 2012

rindu nan membuak-buak :)

jauh,ye jauh..kau aku dia mereka semua jauh..dari itu,untuk memisahkan jarak ini,jom lah stuju je untuk bertemu tanpa segan silu kat reunion nanty wahai Anisah Udin, Aqeelah Rashidi,Nur Zahidah Razif..seriously,aku rindu kan kalian..bila lagi kita boleh lepak ramai-ramai sebab lepas ni semua dah busy tahap gaban dah..uhuhuhu :'|



p/s: aku betul-betul maksudkan nya :') ye rinduuuu sgt..kau pun kawan,2 tahun tak jumpa kan?
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment