cuba klik sikit ;]

Apr 7, 2012

sempurna dan perfect

jangan,jangan kau mintak seseorang untuk jadi seperti sempurna atau perfect,kerana perkataan tuh tak akan pernah sesuai untuk manusia,ye aku pasti..dan aku salah satu makhluk Tuhan yg tak akan sempurna,jadi jangan kau harap aku akan jadi seperti itu-tapi aku nak berubah kepada yang lebih baik,jadi kau tolong pimpin tangan aku sikit,bukan tolak aku macam sampah je.berhenti lah buat sesuatu yang mengundang kesedihan orang,sebab nanty kau pulak terkena baru kau tahu masa tu..dan masa tu kau rasa down setengah mati bila orang lain pulak sepak-sepak kau macam sampah..ye,aku bukan mendoakan kau,tapi aku nak cakap,apa kau buat hari ini,esok kau dapat balik..percayalah,Tuhan bayar cash der!


p/s: bai,kau perlu lenyap~
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment