cuba klik sikit ;]

Apr 19, 2012

yes,you're :)

malam ni aku rasa macam hape ntah..aku TERASA,haha..semua status yg kawan aku update, semua membuat kan diri aku terasa..yg sorg terlalu berjaya dalam SPM sehingga tak tahu nak pilih yg mana jalan untuk hidupnya.yg sorg terlalu happy,sehingga membuatkan aku jealous tahap gaban..haha,adakah ini bermaksud aku tak ada pilihan?entah-aku rasa ada tapi aku tak nampak lagi,ya ALLAH,tunjukkanlah aku ke jalan yg benar,aku buntu sangat-sangat,kerana aku tak nampak pilihan tu lagi :'( *tears


" i'm sorry kiden,am i get too close sayang? " dengan nada sinis

" yes,you're 'sweetheart'! "



oh ye aku lupa nak bagitahu,mana-mana yg aku colourkan dengan warna merah,itu maksudnya watak tuh jahat..mana-mana yg aku colourkan dengan warna hijau,itu maksudnya individu tuh baik,haha-baiklahh sangatkan :)


p/s: sekali dah benci sampai bila pun lahh bhaii






guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment