cuba klik sikit ;]

May 9, 2012

Belia Jom Masuk U

errr,setelah dikhaborkan oleh Ibunda,aku nak tak pergi satu program kat UUM,Sintok,dalam hati aku berkata "perlu ke?",haha haruslah perlu!sebab aku pun bukan buat mende ape pun kt rumah jadi aku pergi je lah--satu yg aku takot,aku tak dapat nak ngam dengan sesiapa,ye lahh sebab aku ni kan PEMALU,hohoho- jadi masa mula-mula kena kumpul dekat Pejabat BN Seremban Jaya,dan aku pun tak tahu kenapa kena kumpul kat tempat tuh,euwww jijik sikit..

okay,lepas tuh ada pakcik jemput sampai kat Pejabat Yayasan Negeri Sembilan,haha aku maen taram je nama pejabat tuh,hehe..dalam perjalanan,semua org pun senyap je..sampai pakcik tu tanya "kamu semua ni laen sekolaah ke?" aku yg pemalu ni pun jawab "ye,pakcik"..pas tuh pakcik tu balas, "patut ahh senyap je semua,haha" ..sampai kat Seremban,aku takk taw nak buat ape,dok senyap jee..dalam bas pun tak kenal2 sangat..tapi dah lama2 kat situ,amboi ngam macam hapee je..serious lahh best,tapi takkan aku nak citer sume kat sini en?haha best weyh,kalau boleh nak je pergy lagi,asalkan free :DD ni lah beberape gmabor,nakk lebeh tgok kat fesbuk lah :D

go kart,osemm gila bhai :D


meet my new friend, Maisarah si mai :) ,ataupun Miasara (gelaran dye dapat dalam bas)
aku tak taw kenapa dye teruja dengan rusa-rusa kat situ -,-' ?


erkkk?apa simbolik pensel patah?cube citer siket?



belia Negeri Sembilan,haha cool lah :D


sebenarnya banyak lagi gambar,tapi kalau aku upload kat sini memang susah lahh kan?so tgok kat fesbuk je lah>hehe :D


p/s: apa guna muka jambu tapi tak solat?
guide us to the straight path,ameen :)

2 comments: