cuba klik sikit ;]

May 23, 2012

mari kita packing :D

okay, 4 keping beg:
  • luggage
  • beg baju biasa
  • beg sandang
  • beg pergi kelas

dan juga satu baldi dan gayung,beserta bakul :D


haha,tahu dop?ambo doh keno packing? *ni cakap apa ni? sebab ape aku kene packing awal?hahahahaha,adakah kerana aku EXCITED? hohoho,tidak samaaa sekali :D ini kerana SEPUPU AKU NAK KAWEN ,26 MEI ni dekat Johor,hehe..dan aku nak balik semula kat rumah aku ni,hari ahad..so,untuk mengelakkan diri aku terkocoh-kocoh mengemas barang,aku kene lah packing awal,mulai hari ni..aku dah siap-siap dah susun segala bagai borang aku dalam sampul..hehe,organize lahh konon,puiiihh-lepas tuh,dah simpan lah sikit baju dalam beg-beg aku tuhh,,hehe,mcm puak melampau je,bawak bnyk brg..tapi aku punya sukalah,hehe..

btw,aku rasa,nanti masuk matrik,aku dah tak leh online selalu,sebab aku tak ada laptop sendiri,huhuhu..pas tuh,tak leh nak ber-blogging sangat nihh :'( tak pee lahh,balek nanty aku buat lahh..oh ye,tolong doakan aku taw,tak homesick..hehe,ni penyakit aku yg aku tak lehh elak lagi dah,hehe..yg pnting.aku sukaa sgt,sebab ramai kawan kat sana :D lagi-lagi lahh ada,

MEK,AMA,AMOI dan MIRRATUL :D


sukanya,yeay!

takut lah pulak,nak daftar 28 Mei ni,hehe,,nampaknya,aku dah jadi balik SUPER JUNIOR :)


p/s: sorry weyh,tapi kau tetap kawan aku :)





guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment