cuba klik sikit ;]

May 1, 2012

reunion :D

oh hai :D
masa hary ahad hari tuh,kitorg ade lah pergi PWTC nak beli buku lah konon,yer ade yg ilmiah dan ade yg...hehe...yg klakanya,masa kat booth Telaga Biru,beli lahh buku 2 keping,tetibe dapat free cd pasal 'mencari pasangan hidup',err..tak sesuai lahh untuk aku rasanya,hehe..okay,pergy dekat booth MOY,haha mcm gila je aku..tak yah cite lah pergy Gempakstarz,ohhh-nak borong,namun apakan daya,duit tak dok-huhuhu :'(

lepas tuhh perfy lak KLCC..naek LRT macay jakun je,haha ntah pa pe ntah :D okay,tgok je la gambor..hehe

oh hai,saya Kapten kiden,mary saya bawak kamu semua jalan-jalan :D

aku ngan syeero :D


tgok lah,org Ipoh ngan Seremban pun boleh pergy,aku pelikk yg dekat tak leh gi =,='




k lah,itu je kod..ade je gambar lain,tapi kat FB lahh :DD

p/s: nanty nak gi Ipoh pulak kod,jumpa Syeero lagi :D


guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment