cuba klik sikit ;]

Sep 16, 2012

hidup JPP of KMNS :)




hai,cuti 4 hari memang awesomeee gilaa,tapi bila balek lambat tak awesomeee langsung okayyy..
aku memang nak balek selalu ikut bas JPP ni,sebab aku mcm nak tlg JPP kan,sebab aku yakin yg dyeorg kan dah besar boleh handle benda-benda cenggini kan?

kali pertama naik bas JPP- SUCK,haha
second time- okay lahhhhh,tak lh teruk sangat
so aku rasa yg ketiga mesti okay,tapii.....




okay,ceritanya begini :D



pada satu malam yg hening,beberapa org JPP of KMNS telah mengumpulkan pelajar-pelajar yg nak balek naik bas dekat Dewan Serba Guna..malam itu ada taklimat telah disampaikan..tapi antara ayat yg KAMI SEMUAA INGAT ADALAHH :

"esok,sila kumpul dekat DSG ni pukul 2,siapa lambat bas tinggal okay!"


perghhh bro,lu cakap senang mcm kentut je kan (perghh ayat rempit) ..
bila esoknya dah sampai pukul 2,kena check nama kita,so kita tahu kita mana satu bas kita kene naik..aku pun beratur dgn tertib nak tegok list nama..but then,after ramai yg dah usha name masing-masing,tiba-tiba ada cik puan JPP tuhh cakap "ehh tak apalahhh,asalkan ada tiket naek je bas,tak payah ikut nama" ..and at the moment,i was likeeee ___________ ..hey si cantik manis,saya beratur bukan main lama,tapi end up macam tu je?baik awak suruh dari awal td kan?betul tak?tp tak peeee aku redha je tima tuh,biasalahh ujian :D

okay,aku tak ingat bus dtg pukul berapa,tapi bas dtg setiap satu jam..ramai yg dah gugur,balek naik bas luar sebab tak tahan,tapi aku tak sanggup,RM 6 dohh tiket..so aku tggu je,pas tuhh bas aku smpai pukul 7.20!!!!!!

org belakang semua buat muka panas je


saje amek gambar ni,sebab bosan sgt,haha


perghh,masa ni semua org hoorey hoorey sakan,mcm pelarian dpt bantuan..yeah pakcik bas,anda awesome,haha


okay,aku tak nak cerita lagi,sebab darah aku dah mendidih-didih..by the way,terima kasih banyak-banyak,bagi sesiapa yg baik hati tanya pasal aku punya journey nak balek rumah hari tuh,iaitu
  1. mahfuzah,classmate aku
  2. syafiqah razali
  3. ain syahirah, atau ayishhhhhh (haha)
  4. maisarah ,siap nak ajak tido rumah dohhhh
dan semuanyaa yg tak sempat aku nak listkan nama merekaa..agak ramai jugak lahh,hehe aku terharu kot,yee terharu :')

btw,lepas ni saya dengan rasminya,tak nak naik bas JPP kalau boleh,sebab ianya menyakitkan hati..so,bagaimana dengan anda?haha



p/s: i don't blame you,when you start loving someone's husband..sebab perasaan tuh dtg sendiri kan?tapi kau kene elak kak,kalau tak nanti kene kapakk,haha :D



guide us to the straight path,ameen :)

2 comments:

  1. Replies
    1. haha,sila ajar mereka serba sedikit kalau kau tak kesah :)

      Delete