cuba klik sikit ;]

Oct 27, 2012

aku,kmns dan lalalala

aku tak tahu kenapa.lately makin ramai org yg suka-suka hati nak maen acah-acah,nak main tikam-tikam belakang..best sangat ke tikam belakang orang lain?atau erti kata lain,seronok ke jadi BACKSTABBER?haha muet pun dah habis,itu je yg buat aku lega sekarang..tapi,aku tak boleh nak lega sangat,sebab PSPM dah dekat,adoii..


dan aku masih lagi boleh berdiri teguh,sebab aku kan berdarah pahlawan (.....)  dan sebab adanya kengkawan yg boleh support aku kat sini,dan berkat doa ibu ngan ayah serta along ngan mok yg tak putus-putus,sob sob sikitt..oh ye,aku saja upload gambar baru,gedik nak kasi korg tgok,haha

org lain yg seronok seronok cuti sem smpai dua bulan tuh,ehem ehem jgn nak takbur sangat dengan cuti,mentang-mentang budak metrik tak cuti..amboi jeles sungguh hati beta..okay ni tak ada kaitan,saja nak cakap jeles 





 the AWESOME classmate :D

 love love

 love jugak

buah hati saya     ni dah kenapa teleng?haha




haha,saje je buat post bergambar..oh ye,tlg doakan saya,dan kawan-kawan saya dapat 4 rata untuk PSPM ehh..kami teringin sangat nak 4 rata tuh,hadooi




 oh ye,aku tak tahu kenapa aku makin addicted dengan air ni,adoii jugak




p/s: yg penting iman je sekarang :D


guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment