cuba klik sikit ;]

Nov 20, 2012

amalina lagi dan lagi dan lagi :D



setelah memikirkan sebarang kemungkinan untuk berjalan-jalan,banyak tempat yg terlintas..tapi,nampaknya kolam renang paroi juga yg menjagi pilihan berikutan beberapa faktor yg privasi,haha..so,masa pukul 8,ama amek aku kat rumah,pas tuh terus pergi..destinasi pertama, Kompleks Sukan Belia (ehh aku lupa nama full nya) ..mula-mula joging je lah,haha aku ni biasalah,mula-mula je semangat lepas tuh,puihhh tak adanya :D 

ama penat berlari sakan 


  aku pun penat berlari,sampai senget tudung,hahaha



lepas tuh,straight pergi kolam renang Paroi,dengan bayaran RM2 untuk org dewasa,kitorg pun masuk












selepas itu,kitorg gi econsave pulak,haha

ama menaiki kerusi urut,hehe


dan destinasi terakhir,kitorg gi makan

nampak sedap je,nyum nyum nyum..rasa pun sedap gak :)



itu lah dye perjalanan serba sedikit,haha seronok dapat naek kereta baru ama,bau kedai lagi,hehehe..btw,thanks a LOTT kepada ama,sebab sudi membawa saya menaiki kereta barunya,hehe
 



ama memang berkaliber,terima kasih :D


p/s: nanty cuti panjang lagi naek banana boat pulak-hehe

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment