cuba klik sikit ;]

Nov 24, 2012

phewwwwww~

 
kinah yg comel ! pergi belajar sana!



haha,seperti yg aku dan kamu sedia maklum,esok,rata-rata pelajar kolej matrikulasi di seluruh negeri akan mula kembali ke kolej masing-masing,,jadi mungkin ada yg sedang 'asyik' mengemas beg mereka hari ni,sebab ada yg dijadualkan bertolak awal berikutan jarak yg agak jauh,contohnya bagi mereka yg duduk di kelantan dan terengganu..

namun begitu,ada juga yg masih lupa dunia,konon-kononnya dia ingat cuti dia sama macam budak sekolah padahal esok mereka dah kena balik..ya,aku pun rasa macam aku dari golongan yg sama,haha..dan terbukti,cuti ni aku memang aku seronok,sebab TAK ADA LANSUNG BUKU ATAU BAHAN BACAAN YG AKU BAWA PULANG,kecuali seketul Infiniti dan komik yg sgt awesomee :D

dan aku jugak tergolong dalam kalangan mereka yg kena packing awal,iaitu pada hari ni..sebab esok pagi aku dah nak kena gerak pergi KL,sebab saudara aku ada yg bakal mendirikan rumah tangga esok (sebab aku lama lagi kod,hehe) ,jadi tahniah diucapkan..agaknya,sempat tak ayah aku nak drive,pas tuh sampai kat depan pintu pagar KMNS tercinta tapat-tepat pukul 7,atau kurang darinya?hmmm,entah...aku serah bulat-bulat dekat ALLAH :D


jadi sebagai permulaan semester 2,besar lahh harapan aku,supaya kau-org semua dapat doakan aku,dan sahabat handai aku,supaya kitorang belajar rajin-rajin,lepas tuh success,itu aje..oh yea,kita kan baru sambut tahun baru ni,jadi macam mana dengan azam baharu?haha,aku harap aku akan laksanakan semua azam aku tuh,bukannya 'hot-hot chicken sh*t' (hangat-hangat tahi ayam)  je,hehe..

sebagai penutup,aku berdoa supaya semua saudara se-Islam aku kat Gaza sana selamat,hanya doa aku mampu kirim dari jauh,semoga mereka semua sehat sahaja,ameeeeen :')



 please,DON'T stare at me like that,hehe

*haha,ni dah kenapa gedik-gedik kpop bagai?



p/s: result PSPM,tolong lah cantik,begitu juga MUET :D  

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment