cuba klik sikit ;]

Jan 25, 2013

Handsome

okay,

LISTEN!
  
              LISTEN!

                             LISTEN!

                                         (tak ada kaitan pulakk :p)



tengok sahaja gambar ini,sudah tahu ianya crop,hehe :D




ni ayah saya,dia handsome orangnya.dia sangat baik,dan kacak,dan garang,dan penyayang,dan ayah yang kau tak kan jumpa macam mana-mana ayah dalam dunia..sebab dia ayah aku,dia ayah yg paling GOJES dalam dunia,itu kau patut tahu..

terima kasih ayah,angah doakan ayah sihat selalu,dan kekal handsome..
oh yea,angah bangga ada ayah macam ayah :')
seriously,kalau aku bagitahu kauorg apa ayah aku dah berkorban,kau mesti teruja,sebab kau tak ada ayah yg sangat AWESOMEEEEEE macam aku,hehehehe




p/s; saya ada teka teki,dalam banyak banyak belangkas,belangkas apa pandai main squasy sampai magrib-magrib?haha,kau hanya dapat jumpa kat KMNS je,kat lain tak ada okay :) belangkas daratan,hahahaha..sila jawab dengan betul,sapa betul dapat 20 sen ,hewhewhewhew (gelak kurang sopan)


guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment