cuba klik sikit ;]

Feb 23, 2013

Minggu Normal

so,the previous week macam penat gilaaaaa..macam-macam benda KMNS anjurkan..ada malam tiong hwa,nasyid,hari usahawan dan sebagainya..oh ye,kad diskaun pelajar sudah mula diedarkan,namun aku tak tahu dimana nak digunakan,haha..(tak ada kaitan)

tapi baucer buku bila nya nak dapat?haha tak port pun :)

jadi disini ada sedikit gambar yg nak aku tunjukkan,haha bajet retis gila -,-'

teka lah siapa solo?hehehehehehehe



 oh ye,dekat cafe c ada ice blended,siap ada pearl wehhh,hohoho :D

 hari usahawan punya rumah hantu


mamat ni kan,tetiba duduk kat belakang aku buat muka seram,nasib baik aku tak tersiku dia,haha



so,itu lah dia serba sedikit...oh ye aku ada benda 'agak panas' nak update,esok lahh kot,hihih :D


p/s: jangan menyesal,sebab kau pun ada hati jugak,hihihi

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment