cuba klik sikit ;]

Feb 23, 2013

POYO <--- seriously?

ramai org cakap kat aku,budak Modul I kat Matrik poyo,sebab mereka rasa result SPM dyeorg sangat lahh terornyaaaa..kalau nak susun graph kepoyo-an tu,rangking first budak Modul I,diikuti dengan Modul II dan Modul III..aku tak tahu kenapa,tapi itu yg aku dengar dari mulut org sekeliling lahh..mostly yg cakap budak Modul I poyo for sure lah bukan dari kalangan Modul I sendiri..mestilah dari budak lain kan?hihi

tapi pada aku,dyeorg tak poyo pun..Mirratul Mukminah tak poyo pun?Amalina Saiful Bahrin tak poyo pun?Adibah Anas tak poyo pun?Sarah Mokhtar tak poyo pun?Siti Nurhajar Ahmad Shah tak poyo pun?dyeorg cakap semua modul sama je,janji belajar..aku pun menerima mereka seadanya,seperti mana mereka terima aku seadanya (geli gila ayattt)

tapi,masa hari Khamis baru-baru ni,cikgu aku telah menggabungkan kelas aku dengan satu kelas budak Modul I ni,tak perlu lah kau tahu kelas apa,yg penting ada kelas lahh..mula-mula,ada seorg mamat ni masuk,buat muka terkejut,sebab kelas dah penuh,so dia mcm tak excited sgt lahh..

lepas tuh cikgu aku cakap, "You alreday know each other right?"
dia balas sambil buat mukaa skema yg sinis "ermmm,some..maybe?"

dua saat lepas tuh,member aku,Adiha cakap "I know him",since mamat tuh ada jawatan dekat KMNS,dan jawatan tuh merupakan jawatan ala-ala PRS,tapi aku tak nak sebut lahh jawatan tuh apa kan?

and then,he replied "sorry,but I tak kenal you." sambil membuat jelingan comel,dan menggeleng kepala berulang kali dan duduk jauh dari budak lelaki kelas aku-perghhh sungguh kerekk..

at the moment,budak kelas aku semua buat "uhhhhhhhhhhhhhhhhh" dan ada seorg budak perempuan comel dari kelas aku telah berkata dengan semangat nya "alamakk aihh,POYO GILAAA"

lepas tu,kelas berjalan seperti biasa,dan lalalalalalala- si kerek keluar dengan kereknya setelah reading test habis



so.apa yg aku cuba katakan?aku bukan nak kata apa,tapi kita ni semua sama je..even result PSPM kau agak tinggi,atau mungkin kau ketua yg tertinggi dalam sesuatu organisasi,kau tak boleh kerek dengan sesuka hatinya,,fikirkan perasaan kawan aku tuh,dia malu lah kan?

bro,tak ada apa yg membezakan kita,even kau berharta,PANDAIII gila,atau jawatan TERTINGGI atau apa sahaja,melainkan amalan di sisi Allah :D aku harap kau faham,dan yeaa sila terasa,hihi


yg ada tulisan KEREKKK tu,itulah mamatnya..dia memang dah famous pun kat KMNS,so tak salah aku promote dia dekat blog aku jugak,hihik :D

p/s: kau pun kiden,jgn poyo..org cakap modul II pun poyo jugak, huhuhu T_T


guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment