cuba klik sikit ;]

Jun 29, 2013

ketenangan yg kau carik,belum kau temui?

 
 
 yeah,itu kau harus tahu :)




ya Allah,kurniakan kepadaku,keluargaku,sahabatku ketenangan,ameeen



"weh,kau tahu apa beza KLCC dengan kau?"
"tahu,aku pendekkan?KLCC tinggi,tu yg kau nak ckp kan?"
"tak lah,bukan"
"habis tu apa (=,='') " 
"KLCC tu kat KL,kau kat dalam hati aku :) "

 k,itu namanya sketsa,tidak ada kaitan antara yg mati atau hidup :D




p/s; ye,aku rindu korang S2AP8 :')  kalau tak percaya belah lah dada,operate lah hati <-----hyperbola font="">
 


guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment