cuba klik sikit ;]

Jul 4, 2013

PENGANGGUR :D

oh ye,aku dah berhenti kerja..well,as a few reasons,which aku rasa aku tak yah nak kasi taw sangat dekat sini,,,tp reason aku semuaaaaanya berasas,hehe..


jadi,aku memang duduk di rumah sahaja,tolong apa yg patut,dan kalau boleh nak concentrate kat ramadhan kali ni,yelah manatahu ini ramadhan terakhir..?

wєℓcomє ℓoveℓy



jadi,yea,\


SAYA PENGANGGUR :) (terhormat)


hehehe



abis tuh duduk rumah,tunggu result untuk ke U sahaja dari Mr. UPU (dan tunggu pinangan je,hahaha),,,,boleh tak cakap cam tuh?mueheheheh


p/s: dah dah lah TV3,berhenti lahh sebar fitnah...tak penat ke?ya Allah,sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui,dan kau tahu siapa yg betul,Tidak kira lah di Mesir,mahupun di malaysia,Allah sentiasa bersama kita :D
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment