cuba klik sikit ;]

Jul 17, 2013

UPU lagi?

:)


"blerghhhhhhh bodohnya kau,dapat Uni jauh-jauh..orang bodoh je dapat Uni jauh jauh ni heh"

"eh,apa ke peliknya nama kos kau ni?kos kau ni kos TENDANG kan?ke kos SAMPAH?bhaha"

"ape doh Uni kau ni,lame,tak macam Uni aku,haaaaaaaa"

"seriously,kau nak masuk Uni kau tuh?yuckksssss"

AMARAN!
(atas ni,semua orang yg cakap negatif,jangan contohi mereka)


blablablablabla~ yeah,mari aku bagitahu kau satu fakta ni..orang TAK AKAN BERHENTI BERCAKAP,jadi biarkan sahaja mereka nak cakap apa pun.kalau pun kau dapat kos tendang,cuba kasi si Pengkutuk-Pengkutuk ni jawabkan exam,boleh dapat 4flat sangat ke?boleh dpat dekan?mereka ni bercakap bukannya apa,mereka jelaous much..mereka dengki atau mereka boring,so mereka terkutok lah kau,so kau sabor je :D

dan untuk kau sendiri,sila bersyukur sikit..ada orang yang lansung tak dapat tempat ke IPTA kau tahu tak?Yang kau ni pulak nak membodoh bodohkan diri sendiri sebab tak dapat kos dan Uni pilihan kalbu.belajar bersyukur,lepas tu hati kau akan tenang.yea,mungkin kita sakit hati nak tahan ejekan orang,tapi sampai bila je diorang nak ejek kan?

dan peringatan ni,bukan untuk semua je,tapi uttuk aku gak,yang cuba bersabar,memangdangkan aku juga sedang berbolak balik ni,dengan persekitaran yg membuatkan aku rasa mcm nak tumbok sahaja diri mereka yg bermulut berbau sampah ini,hihi :D


oh ye,kau dan aku kena SABAR ye,tu je :)

dan,memetik kata kata sahabatku,iaitu Nurul Syahirah Mislam,hehe


 bhaha,sentap makkk
oh ye,ini jugak;
nah,setepek aku lekat kat otak kau dan aku :)

kbai :D

p/s: aku tak ada masalah pun do,ke kau yang ada masalah.ha masalah? (-,-')



guide us to the straight path,ameen :)

2 comments: