cuba klik sikit ;]

Aug 22, 2013

Maafkan aku.

Maafkan aku.
aku bukannya tak cakna dengan isu Mesir ini.
cumanya aku tak menjadikan simbol 4 sebagai default picture di FB.
mahupun meletakkannya sebagai Twitcon.
aku juga tak sering update di mana mana mengenai Mesir,
tak sebut lansung di Fb,Twitter,moment WeChat dan sebagainya.

tapi serious,
itu tak bermakna aku tak port lansung.
aku ambil tahu.
dengar di radio,tanya kepada ayah ngan ibu aku.
kadang kala baca di internet.
atau cek dekat youtube.

dan yang paling penting.
aku sebolehnya ingat untuk berdoa untuk mereka.
sebab itu je yg termampu nak aku buat :'(

sekali lagi.maafkan aku.
kalau perbuatan aku ini,menyakitkan hati mana mana pihak.

dan tujuan post ini bukan untuk menunjuk segala.
tapi supaya kau faham.yg aku sedang cuba.
yea,cuba.
sebab aku jugak selalu lupa.
orang kata apa ye?oh ye aku asyik dengan dunia aku sendiri.
ye lah,kalau nak fikir mcm tu teruskan.
kau boleh berfikir ikut gaya dan rentak kau.
tiada masalah.

 




p/s: maaf ye.

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment