cuba klik sikit ;]

Sep 30, 2013

Bohong

sudahlah doh,hentikan semua bullshit ni.
kau main kotor,jadi kau menang dulu.
dah lah main kotor,kau mungkir janji.

mana pergi doh janji janji kau dulu?
kau tipu pengundi setia kau tuh.
ini balasan kau untuk mereka?

aku dah penat,lihat semua ni.
kita semua selalu main kotor.

esok esok,aku taknak,
anak bangsa aku dah biasa dengan penipuan ini.

dan kalau kau tak boleh menepati janji,
untuk apa berjanji?
dan kalau kau tak boleh mentadbir dan menjaga,
untuk apa kau memimpin?

kalau kau nak tahu,
kau kenyang.
tapi yg kat bawah,terus lapar.
kau tak tahu kan?

p/s: dari itu wahai kawan,kau kena berfikir lebih waras sebelum memangkah.aku muda belasan tahun kau kata,tapi tak bererti aku bodoh saja memerhati.
guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment