cuba klik sikit ;]

Jun 2, 2014

study week :-*

assalamualaikum :-*

*muka haruslah gigih dan yakin sera tabah berusaha*

AMARAN
ini random post,dan tiada perkara yg penting.jadi kalau mcm tkpenting sgt,lebih baik awak tekan pangkah di sebelah kanan atas sana.huhu.


meh kita sembang sat pasal study week aku,di USM.ehem

jadi,study week adalah waktu untuk kita study sebenarnya.kan?
tapi aku telah mensiakan beberapa hari untuk perkara yg tak sepatutnya,seperti beli kain planters,makan cendol,teman org shopping baju tauliah (lol),lepak kat Saujana,pasar malam,siapkan AGM punya hal dan etc

haha,tapi aku seronok dapat buat semua tuh.pasal nya best,dan merapatkan ukhwah (kahkahakha)

dan,aku tak balik.sedangkan ramai yg balik.
dan 3 tahun,Jun will not be my fav month anymore-- sebab Jun merupakan bulan exam.huhuhu

jadi,Aida le roomate pun tak ada,dan aku tidur keseoranagn.huhuhu

kenapa aku nak cerita kat sini?haha.isunya tak ada.tapi aku cuma nak ckp.


"hidup berukhwah ni sangat seronok.bagi org yg suka menyendiri,itu mungkin gaya kau.tapi kalau kau nak tau,bila kita buat satu benda bersama sahabat,perkara itu akan jadi lebih best,dan indah *terbangg
,cumanya.kau kena bijak,dalam bab bab mencari kawan.pilihlah kawan yg mampu membawa kau ke syurga,ataupun kau sendiri,jadilah kawan yg membawa sahabatnya ke syurga.boleh?
cuba jgn jadi batu api,pelaga kawan kawan.kau dapat apa buat cenggitu?hehe"




k tu je,bebelan aku.yg penting kan,
jaga diri,jaga iman,jaga hati.

dan,ibu, KakNgah nak balikkkkk huhuhuhu T__T  


dan,haruslah selfie terakhir *LOL







guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment