cuba klik sikit ;]

Jun 9, 2014

sweet 20 :)

"Kinah,kau kalau tak puas hati dengan aku,kau ckp.kau takyah nak ckp belakang belakang.apa salha aku do?aku cerita semua kat kau,lepas tuh kau kutuk aku kat belakang?"- Haz
"wei takyah jerit-jerti,malulah org tengok". - Sifah
"pergi mampuslah,eh sial lah". -Haz
"kau Kinah,tak payah nak 'apa seyh' sangat. dah ckp org mcm-mcm tu mengaku je lah". -Ismah
"entahnya.ni kawan baik kau sendiri yg beritahu aku tau". -Haz

wei serious.at that moment,rasa nak meletup jantung aku,tak pepasal kena fitnah,sedangkan,korg sendiri tahu cemana feeling aku kat intake ni do,haha

btw,terbaik lah,memang terkena aku semalam,haha.
dan sangat lah terharu do,ni serious dari hati ni.awal 2 hari,so memnag aku tak expect langsung lah kan pasal prank ke apa ke,hahaha.

dan,kalau tak sayang,memang aku takkan nangis do..korg pun tahu kan?

lakonan yg mantap,terutamanya Haz,Ismah,Mie dan semuanya lah!

"sebenarnya masa tengok Kinah nangis,Amal pun nak nagis,tapi Amal nak cover,Amal makan lecikang".-Amal

sekiannya,terima kasih.dan cara korg menepung aku,aku sangat takkan lupa,bajet gila,konon Amal jatuh longkang,padahal nak menepung aku,hahaha

'kuinin dan buah mangga,Ivory,drama swasta,kek belon,tepung dan gulai tempoyak ikan patin' -terima kasih semuanya :'*












 hehehehe terima ksih cecomelss :)




untuk 20 tahun hidup ni,kalau aku ada tersalah dengan sesiapa,maaf ye







p/s: setahun lepas kat KMNS,pun aku telah di-prank para budak aras,ahhh rindunya kat korang! Aras 3 wing B :)

guide us to the straight path,ameen :)

No comments:

Post a Comment